ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

I. A Szolgáltató adatai:

Cégnév: „CSODACSIGA” Kft
Székhely címe: 1139 Budapest, Béke tér 10-11.
Cégjegyzékszám: 01-09-397492
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Elektronikus kézbesítési cím: info@vipvoyage.hu
Adószám: 13853860-2-41
Bankszámlaszám (Pénzforgalmi számlaszám): 10401103-50526583-53701006

Nemzetközi Bankszámlaszám: HU89 10401103-50526583-53701006

SWIFT Kód: OKHBHUHB                    
Törvényes képviselő (ügyvezető) neve: Szécsi Zoltán önálló aláírási joggal rendelkező ügyvezető

Kapcsolattartó neve: Szécsi Zoltán
Kapcsolattartó e-mail címe: info@vipvoyage.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 30/251-8579
Ügyfélszolgálat elérhetősége: Hétfő – Vasárnap: 08:00 – 20:00

Fogalmak:  Jelen ÁSZF-ben:

  • Szolgáltatás vagy Szolgáltatások: Belföldi és  nemzetközi személyszállítás,
  • csomagszállítás, dolgozói személyszállítás, reptéri transzfer vagy ezek bármelyike.
  • Megrendelő: az adott szolgáltatást megrendelő természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely gépjármű személy-, illetve csomagszállítással összefüggő szolgáltatást vesz igénybe a Szolgáltatótól.
  • Felek: a Megrendelő és a Szolgáltató együttesen.
  • Megrendelés: a Megrendelő Szolgáltató részére e-mailen elküldött vagy telefonon keresztül történő szolgáltatás igénybevételére vonatkozó megkeresése.
  • Megrendelés elfogadása: Szolgáltató Megrendelésre adott e-mailes visszaigazolása.
  • Vis maior: előre nem látható, elháríthatatlan külső ok, melynek felmerülése mind a Szolgáltató, mind a Megrendelő érdekkörén kívül esik.

 

II. Az ÁSZF elfogadása:

A Megrendelő, amennyiben a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Az ÁSZF feltételeinek elfogadásával a Megrendelő az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen ÁSZF elfogadása www.vipvoyage.hu  weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) „Az ÁSZF tartalmát megismertem és elfogadom” rész jelölése („x”) esetén a Megrendelő, valamint a Szolgáltató között létrejött valamennyi szerződés elválaszthatatlan részét képezik az ÁSZF-ben foglaltak.

Ha a Megrendelő az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Szolgáltató szolgáltatásait, azaz érdemben nem adhat le Megrendelést sem.

A Szolgáltató a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 6:78. §-ának (1) bekezdése alapján a Megrendelő számára az ÁSZF tartalmának megismerését a szerződés megkötése előtt a Weboldalon lehetővé teszi.

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. Az ÁSZF módosított szövegét a Szolgáltató szintén a Weboldalon teszi közzé és így biztosítja annak megismerhetőségét. Az ÁSZF módosított szövege a Weboldalon a közzététel napjától kezdve a Megrendelőre is alkalmazást nyer, mely szabályt a Megrendelő elfogad.

 

III. A Megrendelés lépéseinek összefoglalása:

 

A Megrendelés menete

A Megrendelő a Szolgáltató Weboldalán megadott elérhetőségek egyikén (Weboldalon keresztül küldött e-mail, Weboldalon megadott e-mail címekre közvetlenül küldött e-mail vagy telefon útján) fel kell vegye a kapcsolatot a Szolgáltatóval és a Szolgáltatások egyikének megjelölésével kérheti az adott szolgáltatást.

A Megrendelés visszaigazolása

A Szolgáltató minden megrendelést e-mailben igazol vissza, így Megrendelés elfogadása után már nem szükséges külön írásbeli adásvételi szerződés megkötése, a leadott Megrendelés által kötött szerződés a Ptk. 6:82. §-a (1) bekezdésének b) pontja alapján írásban megkötöttnek minősül. A Megrendelés elfogadásának feltétele az ÁSZF Megrendelő általi elfogadása.

A Szolgáltatások igénybevételéhez az alábbi adatokat szükséges megadni: vezetéknév és keresztnév / nem természetes személy neve; lakóhely / székhely címe; cég esetén adószám; kapcsolattartói e-mail cím és telefonszám; személy-, illetve csomagszállítás esetén indulási és érkezési cím;

A Megrendelés visszaigazolásakor a Szolgáltató díjbekérőt, előlegszámlát, számlát állít ki, a megrendelés teljesítési dátumától függően.

A Megrendelő természetes személy a Megrendelés elküldésével egyben megerősíti azt, hogy nagykorúnak minősül. Jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet Megrendelő esetén a Megrendelés elküldésével a Megrendelést ténylegesen elküldő személy megerősíti azt, hogy jogosult az adott szolgáltatást Megrendelő képviseletére.

A Szolgáltató fenntartja a telefonos egyeztetés lehetőségét, így a Megrendelő kérésével, illetve kérdésével fordulhat az ÁSZF-ben meghatározott ügyfélszolgálathoz vagy tárcsázhatja a Weboldalon, illetve a visszaigazoló és az egyéb Szolgáltató által elküldött e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Lehetséges fizetési módok:

  1. Banki átutalás (előre utalás)
  2. Készpénzes fizetés
  3. Bankkártyás fizetés

 

IV. Az adásvételi szerződés létrejötte:

Ha a Megrendelő Megrendelést ad le e-mailen vagy telefonon a Szolgáltató felé, a Megrendelő az ÁSZF-et elfogadja és a Szolgáltató a Megrendelést az ÁSZF-nek megfelelően e-mailben visszaigazolja, az adásvételi szerződés létrejön a Megrendelő és a Szolgáltató között.

A Megrendelő elfogadja, hogy az ily módon kötött adásvételi szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország jogrendszere irányadó.

Az adásvételi szerződés megkötésének és a Megrendelésnek a folyamata magyar nyelvű, az adásvételi szerződést a Szolgáltató nem rögzíti és az utóbb nem hozzáférhető. A Megrendelés, az ÁSZF, a Megrendelés elfogadása és az e-mailek tartalma (szövege) a Megrendelő által tárolható és később akár előhívható.

 

V. A Szolgáltatások lemondása a Megrendelések esetén:

Abban az esetben, ha a Megrendelő a Megrendelésből eredő szerződéstől a szolgáltatói teljesítés kezdetéig eláll, azt a teljesítés időtartama alatt felmondja vagy annak tartalmát  érintő módosítást kér, akkor az alábbiak szerint terheli fizetési kötelezettség:

  • abban az esetben, ha az elállásra vagy megrendelői módosítási javaslatra a szolgáltatói teljesítés kezdetétől   több mint 72 órával kerül sor, a Megrendelőt kötbér fizetési kötelezettség nem terheli (módosítási javaslat esetén a Szolgáltató dönt annak elfogadásáról, pozitív döntés esetén a Felek módosítják a szerződést; negatív döntés esetén közös megegyezéssel megszüntetik a szerződést és jogviszonyt); Előre utalás esetén a teljes összeget visszatérítjük;
  • abban az esetben, ha a szolgáltatói teljesítés kezdetétől számított 72- 48 órán belül történik az elállás, a Megrendelőt az eredetileg fizetendő díj 25 %-ának megfelelő mértékű kötbér fizetési kötelezettség terheli (módosítási javaslat szolgáltatói elfogadása esetén a módosítást érintő esetleges többletköltségen felül);
  • abban az esetben, ha a szolgáltatói teljesítés kezdetétől számított 48- 24 órán belül történik az elállás vagy a megrendelői módosítási javaslat előterjesztése, a Megrendelőt az eredetileg fizetendő díj 50 %-ának megfelelő mértékű kötbér fizetési kötelezettség terheli (módosítási javaslat szolgáltatói elfogadása esetén a módosítást érintő esetleges többletköltségen felül).
  • abban az esetben, ha a szolgáltatói teljesítés kezdetétől számított 24 órán belül történik az elállás vagy a megrendelői módosítási javaslat előterjesztése, illetve szolgáltatói teljesítés alatt történik megrendelői felmondás, a Megrendelőt az eredetileg fizetendő díj 100 %-ának megfelelő mértékű kötbér fizetési kötelezettség terheli (módosítási javaslat szolgáltatói elfogadása esetén a módosítást érintő esetleges többletköltségen felül).

 

 

A SZOLGÁLTATÓ FELELŐSSÉGE

 A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz a magas színvonalú utazási szolgáltatás nyújtása érdekében, amely magában foglalja

  • a jól karbantartott járművek biztosítását;
  • a pontos és megbízható szolgáltatást;
  • képzett és udvarias sofőröket;

 

A MEGRENDELŐ FELELŐSSÉGE

A Megrendelő köteles a járművet rendeltetésszerűen használni, és tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely a jármű belső vagy külső károsodását eredményezheti. A következő estekben kártérítési igényünket érvényesítjük:

  • jármű külső vagy belső sérülése esetén;
  • jármű tisztaságának és higiéniai állapotának súlyos mértékű rontása

/ pl. egyszerűen nem eltávolítható szennyeződés, gépi tisztítás díja 40.000,-Ft/

  • Biztonsági övek használata, büntetés esetén a teljes összeg az utast terheli;
  • dohányzás tilos

Amennyiben a Szolgáltatót a Megrendelő hibájából bármilyen kár, büntetés éri, úgy azt azonnal a helyszínen rendezni köteles.

 

VI. Záró rendelkezések:

A Szolgáltató megfelelő technikai gyakorlattal, körültekintéssel és gondossággal jár el az adatok rögzítésekor, hogy téves információk lehetőleg ne kerüljenek fel a Weboldalra.

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Weboldalon elérhető Szolgáltatásokat, azok paramétereit külön figyelmeztetés nélkül megváltoztassa, vagy a Weboldalon lévő bármely Szolgáltatás nyújtását ideiglenesen vagy végleg megszüntesse. A Szolgáltatások árainak, paramétereinek változtatásai a már megrendelt és a Szolgáltató által visszaigazolt Szolgáltatásokra nem vonatkoznak.

A Feleket, továbbá minden alkalmazottjukat, valamint az általuk a teljesítésbe bevont alvállalkozókat, illetve az egyéb közreműködőket titoktartási kötelezettség terheli mind az üzleti titok (az üzleti titok védelméről szóló 2018. évi LIV. törvény 1. §-ának (1) bekezdése) vagy az egyéb, tudomásukra jutott vagy birtokukba került, illetve más módon megismert minden olyan, nem nyilvánosan hozzáférhető adat, terv, információ, okmány, dokumentum stb. tartalma vonatkozásában, amelynek nyilvánosságra hozatala a Szolgáltató vagy a Megrendelő érdekeit sértené.

A Szolgáltató és a Megrendelő között létrejött jogviszonnyal összefüggő bármilyen kérdés, igény, vita vagy per esetén a magyar jog az irányadó. A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a Felek közötti vita esetén, ha azt a Felek egymás közötti egyeztetés útján nem tudják feloldani, békéltető testülethez is fordulhat.

A Megrendelő a Felek között létrejött jogviszonyból eredő jogait, illetve (és/vagy) kötelezettségeit a Szolgáltató előzetes írásbeli beleegyezése hiányában nem ruházhatja át, az ilyen átruházást a Felek érvénytelennek tekintik.

Vis maior esetén a Felek minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy olyan megoldást találjanak, amely gazdaságilag a legközelebb áll a szerződésük szerinti kötelezettségek teljesítéséhez. Ha a Felek a vis maior felmerülésétől számított maximum 7, azaz hét napon (ha a szerződés tárgya ezen időtartamon belül teljesülne vagy a teljesítés megkezdődne, akkor a Szolgáltató szerződésben meghatározott teljesítéséig) belül nem tudnak ilyen megoldást találni, joguk van a szerződés azonnali hatályú írásbeli felmondására. Ez esetben a Felek időarányosan elszámolnak az addig teljesített szolgáltatással vagy szolgáltatásokkal.

A Felek vis maiornak tekintik különösen:

  • a természeti katasztrófa bekövetkeztét;
  • belföldön háború kitörését és fennálltát;
  • súlyos baleset;
  • orvos által igazolt egészségügyi indok.

 

Vis maior esetén a teljesítés elmaradása miatt a Megrendelő nem jogosult a szerződésszegés esetén alkalmazható jogkövetkezmények érvényesítésére.

A Szolgáltató kijelenti, hogy nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex.

A Megrendelő a szerződés megkötésével elismeri, hogy a fent leírtakat elolvasta, megértette és tudomásul vette.

A Megrendelő elfogadja továbbá azt a szabályt, hogy a Szolgáltatás nyújtásáról kibocsátott végszámla Megrendelő vagy a Megrendelő nevében jogosult eljáró személy általi átvétele bizonyítja a számlán szereplő gazdasági esemény megtörténtét.

A jelen ÁSZF tartalmát a Megrendelő magára nézve kötelező érvényűnek tekinti, emellett elismeri, hogy a Megrendeléstől történő elállási, valamint felmondási joga az ÁSZF-ben rögzítetteken kívül kizárt, továbbá az ÁSZF bármely pontjának megsértése esetén kártérítési felelősséggel tartozik.